Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hipvhaar.nl. Hier komen wij ongetwijfeld samen aan uit!
Als consument heeft u rechten en als eigenaresse van Hip voor haar wil ik u als consument hierop wijzen. Zie onderstaand:
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
![](https://cdn.myonlinestore.eu/61d25ce2-c1c9-4cf8-9253-eda5bf51033c/images/module/image/201153.jpg?t=1581784968)
![](https://cdn.myonlinestore.eu/61d25ce2-c1c9-4cf8-9253-eda5bf51033c/images/module/image/201152.jpg?t=1581784819)
![](https://cdn.myonlinestore.eu/61d25ce2-c1c9-4cf8-9253-eda5bf51033c/images/module/image/219187.png?t=1654072711)